Hry

Prodeje speciálního DLC pro hru ARMA 3 vynesly více než 3 miliony korun na charitativní účely

Studio Bohemia Interactive se v srpnu minulého roku zavázalo k tomu, že polovina výdělků z prodejů DLC Laws of War pro hru ARMA 3 za rok 2017 věnuje organizaci Mezinárodního Červeného kříže. Nyní je známa celková částka putující na tyto charitativní účely. S radostí můžeme oznámit, že se jedná o úžasných 176 667 amerických dolarů (v přepočtu přibližně 3,6 milionů českých korun). Finanční prostředky budou věnovány těm, kteří je potřebují nejvíce.

Stahovatelný přídavek Laws of War je aktuálně nejlépe hodnoceným DLC pro hru ARMA 3 na službě Steam, což je, vzhledem k jeho netradičnímu zaměření, velmi pozitivní zjištění. Poodhaluje totiž trochu jinou stranu války a přidává do hry fiktivní nevládní humanitární organizaci IDAP. Společně s ní přibude také mini kampaň Remnants of War, v níž se hráči potkávají s dlouhodobými následky války, zejména se zraněními, která způsobují nášlapné miny a nevybuchlá munice.

„Díky tomu, že hry po celém světě hrají více než 2 miliardy lidí, je skvělé toto médium využívat i k šíření důležité osvěty. Spolupráce mezi Mezinárodním Červeným křížem a Bohemia Interactive byla znamenitá a obě strany se díky ní mohly lecčemu přiučit a rozšířit si své obzory. Úspěch DLC Laws of War pro hru ARMA 3 je důkazem, že hry skutečně mohou být ideálním nástrojem, jak šířit povědomí o tom, že i válka má svá pravidla“, dodala Helen Durhamová, ředitelka oddělení mezinárodního práva v rámci Červeného kříže.

„Věděli jsme, že téma tohoto DLC může být poměrně neobvyklé, ale zároveň jsme cítili, že přesně tato tematika se do hry jako je ARMA skvěle hodí. Naše komunita běžně očekává obsah v podobě nových tanků a nových zbraní – proto bylo úžasné sledovat neuvěřitelnou podporu pro Laws of War z jejich strany, což jen dokazuje, že hráči a hráčská komunita jednoduše dospívají. Pokud k tomu navíc připočtete, že naši hráči zvažují nebo se už vrhli na kariéru v ozbrojených složkách, je důležité zvyšovat povědomí i o této stránce věci“, prozradil Marek Španěl, CEO studia Bohemia Interactive

Nejpopulárnější

To Top