IT
ViewSonic spouští celosvětovou kampaň Rok barev
Společnost ViewSonic*, přední světový dodavatel vizuálních řešení, zahajuje celosvětovou a celoroční kampaň s názvem ColorPro – „Rok barev“, která odstartovala 1. února a potrvá do 1. listopadu 2021. Kampaň si klade za cíl vytvořit digitální centrum pro tvůrce, aby zde mohli představit svou práci a stát se součástí větší komunity fotografů, designérů a umělců.
Účastníci budou mít každý měsíc za úkol zveřejnit své fotografie na Instagramu s hashtagem #MyVisionPrecisely a označit účet ViewSonic ColorPro. Z těchto uměleckých děl pak ViewSonic vyhodnotí nejlepší a vždy patnáctého každého měsíce vyhlásí vítěze, který získá profesionální displej ColorPro VP2785-2K. Na konci roku 2021 pak budou zveřejněna umělecká díla, která budou u publika nejoblíbenější.
„Naše kdysi klidné a rozumné životy jsou již velmi dlouho negativně ovlivňovány pandemií, proto doufáme, že vyhlášení naší první celoroční kampaně „Rok barev“ pomůže, abychom přes tento velký bezútěšný mrak spatřili paprsek slunečního světla a probarvili letošní rok pestrou paletou barev,“ uvedl Oscar Lin, vedoucí obchodní divize monitorů společnosti ViewSonic. „Naším cílem je povzbudit lidi z celého světa, aby spojili svou fantazii s krásou barev a naplnili náš Instagram energií pozitivity a inspirace. Těšíme se na jedinečná umělecká díla tvůrců z celého světa.“
V letošním roce bude instagramový účet ColorPro každý měsíc ve znamení jedné barvy, do které se oblékne celý obsah. Barvy nebyly vybírány náhodně, korespondují se svátky nebo s ročním obdobím spojeným s daným měsícem. Barvou první soutěže bude červená a jejího vítěze ViewSonic vyhlásí 15. března. Přihlášky jsou otevřené od 1. února až do konce měsíce.
Abychom ukázali, jak se do kampaně zapojit, jsou leden a únor měsíce zkušebního provozu. Renee Robyn, renomovaná fotografka a digitální umělkyně ze Spojených států, je lednovým čestným hostem. Často se objevuje v příbězích na ColorPro Instagramu. Její umělecká díla ladí s lednovou barvou „ColorPro Blue“ a představí se na účtu Instagramu ColorPro. Barva měsíce února odpovídá jedné z barev Pantone pro rok 2021, „Illuminating Yellow“, která je spojena s optimismem a živostí.
Série profesionálních monitorů ColorPro kombinuje umění a vědu úchvatných barev. Monitory byly navrženy pro fotografy, grafické designery, editory videí a tvůrce. V rámci této kampaně požádala společnost ViewSonic 12 neuvěřitelně talentovaných influencerů z oblasti umění, aby vytvořili úchvatné realistické snímky s přesnými barvami. Tito umělci se také podělí o své názory na význam barev.
Zúčastněte se a staňte se součástí barevné palety. Chcete-li si prohlédnout další z nejnovějších přihlášených příspěvků, navštivte oficiální účet ColorPro na Instagramu.
Podrobnosti ke kampani „Rok barev”*
- Soutěžní období: února 2021–30. listopadu 2021.
- Jak se přihlásit:
- Sledujte oficiální účet ColorPro na Instagramu.
- Uveřejněte fotografii související s barvou měsíce na veřejném účtu na Instagramu.
- Na fotografii označte oficiální účet Instagramu ColorPro.
- Označte hashtagem „#MyVisionPrecisely“ a připojte označení země (např. #USA, #Japan) v popisku příspěvku.
- Výběr vítězů: Všechny práce přihlášené do soutěže budou posuzovány na základě jejich celkového dopadu, originality, kreativity, barevnosti a odstínu. Vítězné dílo bude vyhlášeno prostřednictvím Instagramu 15. den každého měsíce.
- Cena: profesionální displej ColorPro VP2785-2K pro jednoho vítěze každý měsíc.