Hry

První veřejně dostupný obsah pro platformu NVIDIA GeForce RTX přichází

Posted on

Společnost NVIDIA upozorňuje na dostupnost technologie ray-tracing ve hře Battlefield V a další obsah využívající platformu GeForce RTX. Jensen Huang, zakladatel a CEO společnosti NVIDIA, vystoupil na pódiu v předvečer veletrhu Gamescom 2018 a prohlásil, že NVIDIA definuje novodobou počítačovou grafiku díky nové platformě GeForce RTX. Nyní přichází důležitý milník po oficiálním uvedení grafických karet.

  • Battlefield V se stává první hrou využívající technologii ray-tracing tedy vykreslování v reálném čase

Další obsah využívající technologie nové platformy GeForce RTX bude uveden vzápětí. Jedná se o benchmark hry Final Fantasy XV podporující DLSS a vylepšení hry Wolfenstein II: The New Colossus přidávající podporu NVIDIA Adaptive Shading.

Zcela nový přístup ke grafice „Graphics Reinvented“

Pro splnění úkolu změnit pohled na grafiku bylo potřeba uvedení nové architektury Turing, nového hybridního vykreslování, nových RT a Tensor jader, celkově nových grafických karet a nových nástrojů pro vývojáře.

Proces vyžadoval zapojení celého herního průmyslu. Zavedení nového DXR API (Microsoft DirectX Raytracing). Herní enginy jako je Unreal Engine, Remedy a Frostbite museli přidat podporu a v neposlední řadě herní vývojáři v kooperaci s námi potřebovali čas pro implementaci této technologie budoucnosti.

„Grafické karty GeForce RTX a architektura NVIDIA Turing vytvářejí neuvěřitelně výkonný základ pro vývoj her prostřednictvím ray-tracing technologie, umělé inteligence a programovatelného stínování. To vše poprvé v historii v rámci jedné grafické karty,“ říká Tim Sweeney, Epic Games CEO.

NVIDIA věří své technologii a proto ji tlačí kupředu. Vývojáři her, dle slov společnosti, okamžitě viděli výkon a výhody platformy GeForce RTX a ihned přišli s oznámením podpory ray-tracingu u 11 titulů.

Battlefield V je první hrou využívající ray-tracing

Dnes obdržela hra Battlefield V patch, který přidal podporu ray-tracing.

„Byl to úžasný pocit, když jsme poprvé integrovali ray-tracing v reálném čase do map Arctic Fjord a Rotterdam,“ říká Christian Holmquist, technický ředitel DICE

Ray-tracing mění grafiku her od základu

„Ray-tracing v reálném čase vytváří maximálně realistický zážitek při hraní a my jsme nesmírně nadšeni, že Battlefield V je první hrou, která tuto technologii využije,“ pokračuje Holmquist.

Mění se také způsob vývoje her.

„To je něco, po čem jsme toužili velmi dlouho. Jsme uchváceni individuálním navrhováním objektů a vytvářením téměř dokonalých obrazů, ale prostor, kde ray-tracing v reálném čase vynikne nejvíce, je interakce mezi navrženými objekty a vzájemné ovlivňování odrazů světla, odlesků, stínů a globálního osvětlení,“ dodal Holmquist.

Nejpopulárnější

Copyright © AVMAG.cz