IT

Když interakce, pohlcující 3D vizualizace, vzdělávání namíru a esport mohou skutečně změnit výuku

Posted on

Společnost Acer se již více než 10 let věnuje vzdělávání a jde příkladem svým přístupem k digitalizaci škol a inspiruje instituce, aby využily stejný přístup k uskutečnění spolupráce mezi technologiemi a školami.

Ve světě, který je stále více ovládán technologiemi, hrozí, že tradiční výuka nedokáže žáky zaujmout. Za tímto účelem je nezbytné zajistit inkluzivní a přístupné vzdělávání a překlenout rozdíly v digitálních dovednostech, které hrozí prohloubením regionálních a genderových rozdílů a zároveň zpomalením hospodářského růstu země.

Jeden z nejlepších příkladů digitalizace škol pochází z Gruzie. Za devět let dodala společnost Acer prostřednictvím ministerstva školství a vědy gruzínským studentům více než půl milionu notebooků v rámci projektu „Můj první počítač“. Vzhledem k tomu, že v Gruzii žije 3,5 milionu obyvatel, dosáhla společnost Acer pozoruhodného výsledku, který jí zajišťuje dobrou obchodní pověst pro firemní a vládní projekty v Gruzii a sousedních zemích.

Acer Education Premium Partner UGT, přední gruzínská společnost v oblasti digitálních technologií, uvedla: „Společnost Acer již více než 9 let poskytuje podporu v oblasti technologií, financí, logistiky a služeb a vždy prokazuje silné odhodlání vítězit v projektech. Společnost UGT se věnuje zájmům země a je hrdá na integraci řešení Acer, protože věří, že její řešení v oblasti vzdělávání jsou nejspolehlivější, a blahopřejeme gruzínským školám k zahájení nového školního roku.“

Acer SpatialLabs: v čele digitální transformace škol

Biskupské gymnázium v Ostravě je všeobecné gymnázium zřízené a provozované biskupstvím ostravsko-opavským založené na počátku 90. let s posláním vzdělávat studenty tak, aby se projevily jejich jedinečné talenty a schopnosti. Při hledání způsobu, jak zvýšit zapojení studentů do dějepisu a přírodovědných disciplín a zároveň mít k dispozici pohodlné mobilní řešení, si škola vybrala inovativní 3D zařízení Acer: Notebooky Predator Helios 300 SpatialLabs poskytují intuitivní interakci a pohlcující zážitek díky pokročilým optickým řešením a řešením pro zobrazování a vykreslování v reálném čase, aniž by bylo nutné používat 3D brýle.

Stereoskopická 3D řešení SpatialLabs jsou k dispozici ve vybraných zařízeních Acer a představují kombinaci řešení pro sledování očí, stereoskopického 3D displeje, vykreslování v reálném čase, technologií umělé inteligence spolu s nejnovějšími shadery a ovladači. Studenti a učitelé mohou bez 3D brýlí oživit své nápady tím, že budou pracovat přímo na svých zařízeních a vytvářet prezentace, které mohou okamžitě upoutat pozornost publika.

Pedagogové Biskupského gymnázia navíc plánují tuto technologii využít ke zvýšení zájmu studentů o různé předměty a využít demonstrační sílu 3D k jejich prozkoumání z realističtější perspektivy. Kromě toho také zdůrazňují výhody při tréninku prostorové představivosti, která zvyšuje zážitek z učení a nabízí nové možnosti rozvoje dovedností.

Displeje řady Acer SpatialLabs View nabízejí pohlcující stereoskopické 3D, zatímco notebook Acer Aspire 3D 15 SpatialLabs Edition – přicházející s aplikacemi využívajícími umělou inteligenci pro sledování a tvorbu 3D obsahu bez brýlí – odemyká nový rozměr pohlcení. Notebook Aspire 3D 15 SpatialLabs Edition je poháněn procesorem Intel Core i7 13. generace a grafickým procesorem NVIDIA GeForce RTX 4050, který poskytuje výjimečnou rychlost a výkon, ideální pro plynulé a plynulé 3D vykreslování a multitasking.

Esport ve vzdělávání: příběh růstu založený na datech

Vzhledem k nárůstu sledovanosti živých sportovních událostí na digitálních platformách o 2,100 % je esport mocným nástrojem pro zapojení studentů a rozvíjení dovedností v oblasti spolupráce, kreativity a disciplín STEAM. Kromě toho nabízí praktické zkušenosti se střihem videa a zvuku, grafickým designem, vysíláním a řízením akcí, čímž pokládá pevné základy pro akademickou a profesní odbornost.

Úspěšný příběh společnosti Acer ve spolupráci s Barnsley College má za cíl ukázat, jak lze esport bezproblémově a efektivně začlenit do akademických osnov, a podpořit tak zájem o obory STEAM. Technologie společnosti odpovídá potřebám současného vzdělávání a umožňuje studentům, aby svou vášeň pro hraní her přetavili v životaschopnou kariéru. Barnsley College vyniká mezi školami způsobem, jakým implementovala esport, a to nejen jako zábavnou aktivitu. Esport může pomoci vytvořit nové vzdělávací a kariérní cesty v rámci vysokoškolského vzdělávání, pěstovat podnikatelské dovednosti a pozitivní přístup k inkluzivitě, a to i s ohledem na ústřední roli žen v tomto odvětví. Barnsley College byla první, která zavedla sport do výuky, a dnes se může pochlubit třemi úrovněmi celoročních kurzů vysokoškolského vzdělávání na plný úvazek.

A konečně, význam esportu pro zlepšení zapojení studentů a příležitostí k inkluzi. V této oblasti společnost Acer ve spolupráci s Drive Lounge vytvořila bezplatnou letní akademii esportu, která nabídla 500 dětem ve věku 10-16 let jedinečnou příležitost proniknout do světa motoristického esportu.

“Jsme nadšeni, že jsme mohli na této vzrušující iniciativě spolupracovat se společnostmi Acer a Acer for Education. Naším cílem je umožnit mladým lidem přetavit jejich vášeň v praktické digitální dovednosti a otevřít jim dveře k osobnímu růstu a potenciální kariéře prostřednictvím her a esportu,“ komentuje Paul Bolton, generální ředitel společnosti Drive Lounge.

Program poskytl kombinaci vzdělávacích kurzů, analytických workshopů a praktických cvičení v nejmodernějších závodních simulátorech Drive Lounge. Účastníci se seznámili se základy motoristického esportu, včetně populárních her, turnajů a potenciálních kariérních cest. Sezení se zabývala fyzikou rychlosti, sil, odporu a aerodynamiky, což jsou klíčové faktory pro optimalizaci závodního výkonu. Akademie využívala stolní počítače Predator Orion 3000, stolní počítače Nitro N50-600 a síťové routery Predator Connect W6 od společnosti Acer, které účastníkům poskytly správnou technologii pro zlepšení jejich vzdělávacích a herních zážitků.

Nejpopulárnější

Copyright © AVMAG.cz