Hry
Acer a Red Bull Media House pokračují v partnerství ve tvorbě obsahu pro eSporty
Společnosti Acer a Red Bull Media House dnes oznámily obnovení partnerství v poskytovaném obsahu. Po již více než 12měsíční spolupráci budou tyto dvě společnosti pokračovat v přinášení nejzajímavějších a nejvíce vzrušujících příběhů v rozvíjejícím se hraní a světa eSportů.
Spolupráce začala v květnu loňského roku se společným cílem nabídnout fanouškům hraní exkluzivní zákulisní pohled na osobnosti, místa a technologie ve fascinujícím světě eSportů.
Díky dokumentům, jako jsou ‘eSports Unfold’ a ‘Part of the Game’, dosáhl obsah od svého uvedení milionů shlédnutí.
„Vytváření silných partnerství je důležitou součástí naší herní strategie. Acer a Red Bull Media House sdílejí hluboké odhodlání podporovat fanoušky eSportů a herní komunity prémiovým a autentickým obsahem. Spojením zkušeností společnosti Acer v oblasti hraní her prostřednictvím jejích nejmodernějších produktů Predator, a schopnostmi Red Bull Media House tvořit vynalézavé příběhy, vzniká přirozené partnerství nabízející prvotřídní produkty a zážitky ze sledování obsahu,“ řekl Hajo Blingen, viceprezident marketingu pro oblast EMEA, společnost Acer Europe, Middle East and Africa. „Těšíme se na pokračování úspěšné týmové hry s Red Bull Media House pro další zvýšení prémiových součinností značek s velkým významem.“ Pro nadcházející rok dokončují společnosti Acer a Red Bull Media House nové nápady týkající se obsahu, které budou pokračovat v budování a zapojení herní komunity. ‘Prism’ má za cíl prozkoumat zákulisí a zjistit tak, co pohání lidi, kteří mají rádi eSporty. Druhá část ‘Part of the Game’ se také vrací k zachycení vlivu herní kultury ve čtyřech dalších městech po celém světě.