Epidemie Covid-19 měla vliv na trh s nemovitostmi. Obchod se výrazně zpomalil, i když poptávka zůstala vysoká. Nyní, po alespoň dočasném uvolnění, se trh snaží dohnat několikaměsíční zpoždění v nových i pozastavených obchodech s realitami.
Vzhledem k situaci s koronavirem by se kupující i prodávající mohli zdráhat navštívit realitní kanceláře, aby osobně probrali detaily o prodeji nemovitostí. Správná vizuální komunikace patří mezi způsoby, jak přesvědčit zákazníky k jejich návštěvě.
Obnovení důvěry zákazníků
Jasné a poutavé nápisy umístěné v oknech realitních kanceláří a na vnějších plochách hrají důležitou roli při získávání pozornosti potenciálních zákazníků a znovunastartování trhu s nemovitostmi.
Samolepky na okna, plakáty, bannery a podsvícené nápisy představují vhodný způsob, jak zákazníky upozornit na nejzajímavější nabídky i na to, že kancelář je otevřená. Podobně mohou letáky a direct mailové zásilky oslovit zájemce o nemovitosti a kupující či pronajímatele, kteří měli zájem o prodej či pronájem již před zavedením nejrůznějších omezení.
Jasná, konzistentní a vizuálně výrazná komunikace je rozhodující, ať už se jedná o vnitřní nebo venkovní nápisy nebo nabídky prostřednictvím direct marketingu. Investování do multifunkční tiskárny, která je schopna zajistit širokou škálu aplikací nákladově efektivním způsobem, na vyžádání a v profesionální kvalitě, pomůže realitním makléřům rychle vytvářet materiály o nových nemovitostech v nabídce, zasílat je potenciálním kupujícím nebo propagovat nabídku v působišti realitní firmy.
Kompaktní barevné tiskárny A3, jako je oceňovaná řada C800 společnosti OKI, dokáží zpracovat všechny běžné kancelářské dokumenty, ale také bannery o délce až 1,3 m, nabídkové listy do vývěsek, letáky, poštovní reklamní zásilky, informační brožury o nemovitostech, samolepky na okna nebo podlahy a nápisy pro podsvícené stojany.
Řada OKI C800 je vybavena digitální LED technologií a přináší výsledky v profesionální kvalitě na celé řadě formátů a gramáží médií. Řada C800 je ideální pro řešení potřeb realitních kanceláří i jednotlivých makléřů, od rozvržení a specifikací nemovitostí až po kvalitní informační brožury o nemovitostech.
Návrat k podnikání, který respektuje společenský odstup
Zachování bezpečné vzdálenosti je jedním z nejdůležitějších pokynů, pokud jde o zabránění šíření nemoci Covid-19. Protože však realitní makléři začínají zaznamenávat nárůst návštěvnosti, může být náročné zařídit a zavést značení, které rychle a snadno podpoří společenský odstup. Společnost OKI Europe si tuto výzvu uvědomuje. Spojila proto se společností Floralabels, aby nabídla bezplatná média a grafické návrhy pro společenský odstup, která umožní rychle a snadno vytvářet samolepicí podlahové nálepky.
Bezplatný balíček obsahuje tři formáty, které lze vytisknout pomocí barevné tiskárny formátu A3. Součástí balíčku je kruhová samolepicí podlahová nálepka (285×285 mm) a obdélníkové podlahové bannery ve dvou velikostech (215×900 mm a 297×1 320 mm), přičemž každá z možností nabízí různé možnosti sdělení, která připomínají kupujícím nutnost dodržovat bezpečný vzájemný odstup.
S tím, jak se svět přizpůsobuje nové situaci, bude opětovný vývoj trhu s nemovitostmi povzbudivý. Možnost rychle, snadno, nákladově efektivně a na vyžádání tisknout širokou řadu materiálů a značení pro zákazníky pomůže realitním makléřům obnovit důvěru zákazníků a podpořit úspěšný prodej.