S tím, jak přichází do kin po celém světě film “The Predator”, spojují společnost Acer a studio Twentieth Century Fox své celosvětové marketingové úsilí k propagaci značky „Predator“ pro podporu jak nového filmu — 6. pokračování filmové série Predator, tak prémiové linie herních počítačů, monitorů a příslušenství ‘Predator’. Společnost Acer a studio Twentieth Century Fox spolupracují napříč tradičními i digitálními kanály.
„Společnost Acer je nadšena ze spolupráce se studiem Twentieth Century Fox na propagaci herních produktů ‘Predator’ a klasických filmů se stejným názvem,“ řekl Vít Urban, Marketing Mannager společnosti Acer Czech Republic. „Doufáme, že díky této speciální spolupráci se jak noví, tak i starší fandové filmu dozvědí o herních strojích Predator a hráči navštíví kino, aby si vychutnali jiný druh vzrušení.“
„Filmy ‘Predator’ jsou sci-fi klasikami, které mají celosvětové jméno v kinech po více než 20 let a opět skočí na filmová plátna s velkou inovací,“ řekla Martina Kafuňková, marketingová manažerka společnosti CinemArt a.s. zastupující filmové studio 20th Century Fox v České a Slovenské republice. „Jsme rádi, že spolupracujeme s technologickým gigantem, jako je Acer na propagaci značky herních produktů „Predator“ nesoucích stejný název jako klasický film.“
Lokální aktivace probíhala přes sociální sítě. Využili jsme spotů, speciálně připravených od studia 20th Century Fox pro společnou propagaci filmu Predátor: Evoluce i produktové řady Predator od Aceru. Rovněž jsme připravili soutěž o vstupenky do kina, ve které nám fanoušci kreativně ztvárňovali logo Predator.