Logitech získává 12 ocenění International Design Awards

Společnost Logitech získala 12 ocenění International Design Awards (IDA). Pro tuto společnost to znamená rekordní počet cen. Čtyři z oceněných produktů – bezpečnostní kamera Logitech Circle 2, trackball Logitech MX ERGO, pokročilá klávesnice Logitech CRAFT a konferenční Logitech MeetUp – získaly zlaté ceny, nejvyšší možné ocenění od poroty IDA. Logitech je 7. nejlépe hodnocenou společnosti v oblasti designu, v počtu získaných ocenění za 11 let historie soutěže IDA.

Je to již čtvrtý rok po sobě, co porota soutěže IDA ocenila Logitech za výjimečný design napříč všemi značkami a produktovými kategoriemi, včetně chytré domácnosti, video kooperace, gamingu a reproduktorů. Produkty získaly zlaté, stříbrné a bronzové ceny i čestná uznání. Úplný seznam oceněných produktů a marketingových kampaní společnosti Logitech na rok 2017 je uveden níže:
●     Zlaté ceny: bezpečnostní kamera Logitech Circle 2, trackball Logitech MX ERGO, klávesnice Logitech CRAFT a konferenční kamera Logitech MeetUp

 

●     Stříbrné ceny: obal s klávesnicí Logitech Rugged Combo 2, herní reproduktor Logitech G560 PC Gaming Speakers a bezdrátový reproduktor Ultimate Ears MEGABLAST

 

●     Bronzové ceny: bezdrátový reproduktor Ultimate Ears WONDERBOOM a systém bezdrátového dobíjení Logitech G POWERPLAY

 

●     Čestné uznání: reproduktor Logitech MX Sound, video pro headset Logitech G433 a video pro systém bezdrátové dobíjení Logitech G POWERPLAY

 

“Snažíme se integrovat design do každé oblasti naší práce, abychom byli designovou společností,” říká Alastair Curtis, chief design officer společnosti Logitech. “Skvělý design v našich týmech, naší kultuře a každé disciplíně se promítá do našich produktů a zkušeností s nimi. Design nás řídí a výsledky to ukazují.“

 

“Máme radost, že si porota soutěže International Design Awards všimla naší marketingové komunikace,” říká Heidi Arkinstall, vedoucí marketingu společnosti Logitech. “Chceme, aby náš marketing odrážel naše zaměření na design a přinášel zákazníkům produkty jako součást celkové zkušenosti se značkou. Lidé se ztotožňují s našimi značkami, protože zákazníci stojí v centru všeho, co navrhujeme.”

 

Každým rokem ohodnotí ceny International Design Awards legendární vizionáře v oblasti designu a objevují nové talenty na poli architektury, designu interiérů, produktů, grafiky a módy. Letos porota  hodnotila 3 100 přihlášených položek z 95 zemí a vybírala vítěze na základě úspěšnosti s ohledem na design, kreativitu, použitelnost a inovace.